Oglaševanje, ki cilja točno vas s pomočjo podatkov, ki ste jih pustili na spletu – saj poznate sledilni marketing: ko pomislite na nov pokrov za WC školjko naenkrat po vseh spletnih straneh vidite oglase za pokrove WC školjk – oglaševalci pa so jih od brezsramnih guglov, facebookov, instagramov, youtubeov in podobnih kupila na pol zastonj, je v Franciji dobilo pošten udarec po žepu.
Eno od podjetij, ki se ukvarja s sledilnim marketingom, francoski Criteo, je GDPR v brk neupravičeno in nepooblaščeno zbiralo cel kup osebnih in vedenjskih podatkov o uporabnikih spleta, le-te pa potem prodajalo oglaševalcem kot “sistem napovedovanja vedenja kupcev”. Pa je francoski informacijski pooblaščenec po dolgoletni raziskavi teh nepoštenih praks imel dovolj: trenutno Criteu grozi 60 milijonov kazni. Sledilni marketing in ciljano oglaševanje je nekaj, kar dela splet res neprijeten kraj, zato vsako tako odločbo navdušeno pozdravljamo! Bo vsaj v Evropski uniji brskanje bolj sproščeno.
Nepooblaščeno zbiranje in zloraba osebnih podatkov lahko resno udari po žepu. Če niste prepričani, ali počnete kaj v nasprotju z Zakonom o varstvu podatkov ali Splošno uredbo o varstvu podatkov, se posvetujte s strokovnjaki podjetja Dataofficer. Pišite nam na info@dataofficer.si ali pa nas pokličite na +386 41 314 400!
