Podjetja in ustanove danes za stike s svojimi kupci in uporabniki ne morete brez družabnih omrežij. Instagram, Facebook, Twitter, YouTube – vse to so močna in učinkovita orodja za vse vrste komunikacije, od obveščanja do pospeševanja prodaje, od tehnične podpore do nagradnih iger.
Vsakega ‘lajka’ se seveda razveselite – toda ali veste, da je vsaka interakcija vašega podjetja s komerkoli na družabnih omrežjih že upravljanje z osebnimi podatki? In da tudi to ureja Splošna uredba GDPR in Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2?
Zato previdno na družabna omrežja! Še posebej morate skrbno ravnati, kadar vi oziroma vaše podjetje kontaktira posameznika. Še posebej bodite previdni pri oglaševalskih akcijah, ki vključujejo nagradne igre, ter pri kontaktiranju posameznikov prek neposrednih sporočil. Kadar v imenu podjetja, ki je upravljalec zbirke osebnih podatkov, družbena omrežja upravlja oglaševalska agencija, je le-ta pogodbeni obdelovalec in mora zato izpolniti vse elemente, ki jih pri pogodbeni obdelavi od nas zahteva zakonodaja – sicer bo v težavah tako narčnik kot agencija.
Skratka, družbena omrežja so fajn, samo pravila varstva osebnih podatkov veljajo tudi na tem področju. Zato se posvetujte s strokovnjaki podjetja Dataofficer. Pišite nam na info@dataofficer.si ali pa nas pokličite na +386 41 314 400!