Kaj če bi lahko v e-pošto vstavili majhno piko, ki je naslovnik ne bi videl, vam pa bi povedala, če je naslovnik odprl sporočilo, na kakšni napravi jo je odprl, ge je prebral, pa še naslovnikovo lokacijo bi vam poslala? “Vidim, da ste odprli moje sporočilo, a še niste odgovorili nanj … vas lahko pokličem?”
Zveni super – tako bi oglaševalska e-poštna kampanja bila še bolj učinkovita! Veste, kje živijo uporabniki, ki jih vaša ponudba zanima; lahko jim pošljete personaliziran follow-up, lahko jih ciljate posamič ali po lokaciji, lahko prilagodite in izboljšate sporočilo … milijon možnosti za še večji uspeh!
Predvsem pa s tem tako grobo posežete v zasebnost uporabnikov, da gredo strokovnjakom lasje pokonci.
Vohunska ali sledilna pika (tracking pixel) je navadno GIF ali PNG datoteka, vstavljena nekam v e-poštno sporočilo. Aktivira se samodejno – sploh ni treba, da prejemniki takega sporočila kliknejo nanjo ali naredijo karkoli – ko odprejo e-pošto, začne vohunska pika sporočati informacije nazaj pošiljatelju.
Kar je seveda hud problem, gledano s stališča varnosti osebnih podatkov. Še posebej, kadar oglaševalec poveže vohunsko piko s piškotki na uporabnikovi napravi.
GDPR je glede teh pik jasen – prejemnik mora biti jasno obveščen, da je v e-sporočilu vohunska pika, in da se strinja z njenim delovanjem.
Torej – če bi radi izboljšali svojo e-poštno kampanjo, le uporabite sledilno piko (je koristna in učinkovita), a pazite! Če svojih naslovnikov o njej ne boste obvestili in zahtevali, da se z njeno uporabo strinjajo, boste kršili varnost osebnih podatkov … in sledila bo – globa.
Izognite se ji. Posvetujte se s strokovnjaki za varstvo osebnih podatkov podjetja Dataofficer! Pišite nam na info@dataofficer.si ali nas pokličite na 041 314 400 – in se dogovorite za sestanek.