Aktualno

PETKOVO GDPR VPRAŠANJE – IN ODGOVOR!

– Ali morajo tudi mala podjetja voditi evidenco obdelave osebnih podatkov, tako kot velike korporacije?
– Načeloma ne. Ampak …

30. člen GDPR določa, da mora vsako podjetje voditi evidenco dejavnosti obdelave osebnih podatkov. Izjema je določena za podjetja z manj kot 250 zaposlenimi – pod precej strogimi pogoji. Evidenco morajo voditi tudi mala podjetja, če obdelujejo posebno kategorijo osebnih podatkov – občutljive osebne podatke (zdravstveni podatki, podatki o članstvih v političnih strankah, sindikatih ipd.), če obdelava osebnih podatkov lahko predstavlja tveganje za pravice in svoboščine posameznikov, ali če je obdelava osebnih podatkov posameznikov izvajana redno.

V praksi to pomeni, da nam ne ostane mnogo podjetij, ki ne bi morala voditi evidenco dejavnosti obdelav osebnih podatkov, saj za redno obdelavo osebnih podatkov šteje že obdelava osebnih podatkov zaposlenih za namen izplačila plač, vodenja prisotnosti na delovnem mestu ipd. A bodimo iskreni – vsak skrben podjetnik oziroma odgovorna oseba v podjetju želi z osebnimi podatki svojih zaposlenih, kupcev, strank, pacientov, učencev in drugih ravnati odgovorno, pošteno, učinkovito in zakonito. Zato mora v vsakem trenutku vedeti, kakšne obdelave osebnih podatkov se izvajajo, da lahko skrbi za varnost obdelave ter v primeru morebitnih incidentov hitro in učinkovito omeji škodo.

Vodenje evidence dejavnosti obdelav pa ni enostavno, saj mora ta vsebovati točne, ustrezne in uporabne informacije, ki jih določa 30. člen GDPR: od podatkov upravljavca in pooblaščene osebe za varstvo podatkov do namenov obdelave, opisov kategorij posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki in vrst osebnih podatkov, kategorij uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, vključno z uporabniki v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah ter druge zahtevane informacije. Zato je za vas najbolje, da si zadeve poenostavite in uporabite našo spletno aplikacijo SMART DATAOFFICER , ki vas bo pri samem popisu vodila skozi celoten postopek, in vam delo olajšala z vnaprej izpolnjenimi predlogami za obdelave osebnih podatkov po posameznih področjih. Oglejte si več na dataofficer.si/spletna-aplikacija/!
.
Previous Post

POSVET “KAJ PRIHAJAJOČI ZVOP-2 PRINAŠA OBČINAM”

Next Post

TEDENSKO GDPR VPRAŠANJE – IN ODGOVOR!

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Onemogoči vse
Omogoči vse