DA, vendar le v primeru, ko pristojni regijski arhiv zvočnih zapisov oziroma posnetkov sej ne uvrsti v seznam arhivskega gradiva in sicer konkretno za določeno občino. Preverite kakšna je vaša situacija in temu ustrezno uskladite vaš poslovnik o delu občinskega sveta! Podobno ravnaje sledi tudi v primeru morebitnih drugih obdelav (npr. video snemanje).
V skladu z načeli GDPR in ZVOP-1 je oitrebno osebne podatke zbrisati takoj, ko je izpolnjen prvotni oziroma primarni namen njihove obdelave oziroma v rokih, ki jih določa specialna zakonodaja (ko je to določeno z zakonom). Obstaja pa tudi možnost, ki jo daje 4. odstavek 6. člena GDPR in sicer, da se osebni podatki obdelujejo poleg prvotnega namena še za drugi (sekundarni) namen – npr. se hranijo kot javno arhivsko gradivo v ti. neaktivni «arhivsko zbirki« z namenom, da se izročijo arhivu. Kako pa ravnate v primeru, da konkretnega mnenja (za vašo občino) s strani pristojnega arhiva še nimate? Več si preberite v najnovejših novicah – Obvestilo št. 5 Dataofficer, na katere se lahko naročite preko našega kontaktnega naslova info@dataofficer.si ali nas pokličete na 041 314-400.